2014. április 18., péntek

Szendvics "újrahasznosítás"

Szerintem sokan vagyunk úgy,hogy egy kirándulás, vagy egy egész napos utazás előtt kicsit túlméretezzük az elemózsai mennyiségét. Bár, inkább egyel több szendvicset csomagoljunk,minthogy teljesen kiéhezve érjünk haza. Azt hiszem ennél rosszabb nincs is! Így, most a „maradék” szendvicsek újrahasznosítására adok egy jó kis tippet.
DE! nagyon fontos,hogy ez maximum másnap délelőttig jó megoldás,mert ha még hűtőbe is tesszük az ételt, egész nap a táskánkban melegedett. Nemrégiben egész nap utaztunk,így persze nekünk is maradt 1-1 finom szendvics a táskánkban. Este betettem a hűtőbe, majd másnap reggelire felturbóztam.

Hozzávalók

  •          2 szelet Ceres Slimm kenyér
  •          1 Medve laktózmentes kocka sajt
  •          1 szelet sonka
  •          retek karikák
Mikor reggel kivettem a hűtőből, szépen kicsomagoltam és feltettem egy teflon serpenyőt melegedni a gázra(zsiradék nélkül). Míg a retket kiszedtem a szendvicsből, háromszög formára vágtam. (csak átlósan ketté vágtam) A tetejére 1 szelet kemény sajtot tettem,és a sajtmentes felével lefelé a serpenyőbe tettem. Amint megpirult, és a belül lévő sajt elkezdett csordogálni, megfordítottam, és a sajtos felét is megsütöttem. Lelocsoltam egy kevés ketchuppal (Felix cukormentes), és piros paprika szeletekkel tálaltam. Természetesen egy finom habis kávé kíséretében tálalom. 



Ropogós, meleg , és friss. Senki nem fogja érezni, hogy az 1 napos kirándulós szendvicset majszolja! Édes ébredés lesz :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése