2014. április 25., péntek

Falatnyi csirkenyárs

Csodás, és friss csirkemell filéhez tudtam hozzájutni a délelőtti bevásárlásnál. Biztos voltam benne,hogy valami könnyű,ám mégis nagyon ízletes fogást szeretnék belőle. Bali kérésére nyárs recepteket,ötleteket bújt,így készült el az én verzióm. Fantasztikus!Annyira egyszerűek,és harmonikusak az ízek,hogy nem lehet abbahagyni :)

Hozzávalók

  • 1,5 csirkemell filé
  • 1 teáskanál só
  • 1 teáskanál fekete bors
  • 1 teáskanál koriander
  • 10 szem boróka bogyó (mozsár hiányában gyújtófával törtem össze)
  • 0,5 teáskanál őrölt kömény
  • 1 dl napraforgó olaj
A csirkemelleket megmosom,és szárazra törlöm. Ezután kis kockákra, darabkákra szeletelem, és egy tál aljába teszem. Rászórom a sót,és jó alaposan lentről felfelé összekeverem. Hagyom állni,míg elkészül a pác. Egy tálba öntöm az olajat,majd az összes fűszert,(persze a sót kivéve) majd jó alaposan elkeverem egy habverővel. Meglocsolom vele a húst,majd lefedve a hűtőbe teszem. Nekem körülbelül 30 percet állt,míg elkészítettem a köretet. A husikat saslikpálcára tűztem (7 kisebb nyársa elegendő ez a mennyiség), majd a visszamaradt páclében aranybarnára sütöttem. Mivel a csirke egy nagyon száraz hús fajta,így nem árt neki ez az olajmennyiség. Nem lesz tocsogós, zsíros de tapló száraz sem. :)



Ma, brokkoli morzsával és házi savanyúsággal ettük. A siker garantált! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése