2014. április 7., hétfő

Hamis kása

Tegnap este már azon törtem a fejem, mi is lehetne, amit másképp tudok tálalni. Szerettem volna, ha a legfontosabb reggeli "csemegék" benne lettek volna. Így készült el a hamis kása gyümölccsel. Ínyenceknek, édes szájúaknak szívből ajánlom. :)
Az elkészítés körülbelül 10 perc, de ha biztosra akarsz menni este készítsd el,és reggelre fantasztikusan finom lesz.


Hozzávalók

  • 3 evőkanál nyers kuszkusz
  • 1 dl forró víz
  • 2 dl tej
  • 1 evőkanál pudingpor (most epreset készítettem)
  • 2 teáskanál kókuszreszelék
  • 1 teáskanál xilit
  • gyümölcs ízlés szerint (én ajándék epret tettem rá)

A kuszkuszt egy hőálló tálba teszem,és nyakon öntöm 1 dl forró vízzel. Lefedem,és 10 percig párolódni hagyom.
Közben 2 dl tejet öntök egy forraló edénybe, és megszórom a xilittel. 1 evőkanál pudingport feloldok ugyanannyi tejben, és a tej forrása után hozzáadom. Beleszórom a kókuszreszeléket, és a a megdagadt kuszkusz szemeket. Addig főzöm közepes lángon, míg nem keletkeznek kis bugyorgó vulkánok a kása tetején. Két kisebb méretű üvegtálba teszem, és gyümölccsel díszítem. :)


Ha reggelente kevés az időd, akkor előtte este célszerű elkészíteni,és hidegen fogyasztani. De ha picit előbb felkelsz,és elkészíted biztos tipp meleg is. A legfontosabb reggeli tápanyag forrásokat tartalmazza (kevés Ch, gyümölcs, rost,fehérje). Amik nem csak a tested, de a szellemed is ellátják energiával. :)


(Szerettem volna megmutatni,hogy mennyire megszívta magát a kuszkusz,amit megszínezett a gyümölcs,és a szép halvány rózsaszín puding.)

Ízlelgessetek,próbálgassatok! Biztosan mindenki megtalálja a kedvenc kombinációját. :)


2 megjegyzés:

  1. végre édesség is :)
    gyönyörű, biztosan kipróbálom! csak így tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de nagyon örülök :) remélem ízleni is fog :)

      Törlés