2014. április 15., kedd

Dörzsölt, rázós csirke

Szeretem ha valami hamar elkészül,mindenféle nagy hozzákészülés, és egész napos konyhai álldogálás nélkül. Ez biztosan ilyen recept :) Sőt,még a pazarlást is  kiküszöböltem,hiszen a tegnapról "megmaradt" nyers csirke husit is felhasználtam hozzá.Hát,lássuk :) Csak vágod,dörzsölöd,rázod és kééész is :)

Hozzávalók

  • 0,5 csirke mell filé
  • 1 csokor petrezselyem
  • 1 teáskanál mustár (mi Globust eszünk,mert szinte ez az egyetlen laktóz mentes)
  • 1 teáskanál Cayenne chili
  • só/bors
  • 5 dkg Liga margarin
A megmosott csirke mellett apró vékony szeletekre vágom. Keresztbe vágtam,hogy szinte falatnyi méretűek legyenek,és nagyon gyorsan elkészüljenek. Az egyik felét meghintem egy kis sóval. A margarint az összes fűszerrel,és az apróra vágott petrezselyem zölddel habosra keverem egy habverővel. Majd a csirkét (a nem sózott felét) vastagon bedörzsölöm ezzel a vajas,mustáros csípős szósszal. Ha nem készítjük el azonnal, csak tegyük hosszan tartó fóliába,és tegyük a hűtőbe. Sokkal ízletesebb lesz,ha legalább 1-2 órára pácolódni hagyjuk. De azonnal sütve is szuper. :)
Egy teflon serpenyőt felforrósítok zsiradék nélkül. A husi úgyis margarinos,így elkerülöm a felesleges zsiradék bevitelt. A margarinos pácos oldallal lefelé beleteszem,és addig rázogatom őket,míg aranybarnára nem sülnek. 
Vigyázat, NAGYON csípős!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése